Τηλεφωνικά Κέντρα2018-08-10T13:47:43+00:00

Η Infosoft Telematics παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις σε τηλεφωνικά κέντρα, με όλα τα απαραίτητα εργαλεία διαχείρισης επικοινωνιών. Βελτιώστε την αλληλεπίδραση των πελατών με την επιχείρηση σας.

Υπηρεσίες

Πλεονεκτήματα

Ένα τηλεφωνικό κέντρο αποτελεί σημαντική υποδομή για την λειτουργία της επιχείρησης, των πωλήσεων και της τηλεφωνικής σας υποστήριξης. Βοηθάει να εξυπηρετήσετε καλύτερα τον κάθε πελάτη σας επιτρέποντας να διαχειρίζεστε τις επικοινωνίες σας χωρίς προβλήματα, όπως και την υποστήριξή σας σε ώρες αιχμής.

  • Βελτίωση της επικοινωνίας στο εσωτερικό της επιχείρησης

  • Βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών σας

  • Εύκολος χειρισμός εσωτερικών και εξωτερικών κλήσεων

  • Ελαχιστοποίηση των χαμένων κλήσεων

  • Πρωτεραιότητα στις κλήσεις

  • Βελτίωση της εικόνας της επιχείρησης

  • Ενσωμάτωση λογισμικού – ηχογραφημένα μηνύματα, αναγνώριση κλήσεων, τηλεφωνικές συνεδρίες κλπ

  • Συνεργασία τηλεφωνικού κέντρου με συστήματα CRM